Digitalne Strategije
95
page-template-default,page,page-id-95,bridge-core-1.0.7,ajax_fade,page_not_loaded,,footer_responsive_adv,qode-theme-ver-18.2.1,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive

Digitalne Strategije

My Cer Hoe page

Digitalna strategija je oblik strateškog upravljanja i poslovnog odgovora na digitalno pitanje koji se najbolje rešava kao deo sveukupne poslovne strategije.

Digitalnu strategiju često karakteriše primena novih tehnologija na postojeću poslovnu delatnost i / ili fokusiranje na omogućavanje novih digitalnih sposobnosti u kompanijskom poslovanju.

Digitalna strategija se može formulisati i primeniti kroz različite pristupe. Formulacija često uključuje proces određivanja vizije, ciljeva, prilika i srodnih aktivnosti kompanije kako bi se uvećale poslovne koristi digitalnih inicijativa za kompaniju.

 

digitalstrategy
Digitalne strategije

Pristupi U Implementaciji Digitalnih Strategija

  • identifikovanje mogućnosti i / ili izazova u poslu gde mrežna imovina može pružiti rešenje;
  • identifikovanje potreba i ciljeva klijenata koji se najviše uskladjuju sa onim ključnim poslovnim prilikama i / ili izazovima;
  • razvijanje vizije o tome kako će online aktivnost ispuniti poslovne potrebe, ciljeve, prilike i izazove zainteresovanih strana;
  • davanje prioriteta skupu mrežnih inicijativa koje mogu pružiti ovu viziju.

 

Procesi Implementacije Digitalnih Strategija

-Kompletan rezime poslovanja kompanije

-Analiza tržišta i konkurenata

-SWOT analiza

-Digitalni model zrelosti – Trenutno stanje i ciljno stanje

-Strateški ciljevi digitalne transformacije, tim i budžet

-Tehnologije koje treba razmotriti za postizanje strateških ciljeva

-Plan implementacije digitalne strategije

-Sistemi za praćenje i upravljanje napretkom

Digitalne strategije
digitalmarketing

Digitalni Marketing

Često se u očima posmatrača, digitalne strategije identifikuju sa digital marketing strategijama. Odmah se mora skrenuti pažnja na činjenicu da to nije isto. Zapravo, digital marketing strategije su samo jedan deo procesa implementacije digitalne strategije.

 

Kako napraviti razliku?

Digital marketing strategije su usmerene direktno na sledeće teme:

-Kako digitalni marketing može poboljšati funkciju poslovnog marketinga?

-Koje bi digitalne marketinške kanale trebalo koristiti?

-Koje je modele angažovanja kupaca potrebno koristiti?

-Koji se programi / kampanje digitalnog marketinga mogu implementirati?

-Kako se oni odnose na trenutne marketinške programe?

-Kako se može plasirati proizvod u digitalni prostor?

-Kako identifikovati ključne interesne sfere, kao što su veći doseg potrošača, kredibilitet brenda, prodaja, veličina ciljane publike itd.

socialmedia