ISTRAŽIVANJE TRŽIŠTA
Konkurencija je uvek dobra prizma kroz koju treba posmatrati tržište.
Načini na koje konkurencija nastupa, ili ne nastupa, mogu nam mnogo reći o nekom tržištu.
Trenutna pozicija vaše firme na tržištu se sagleda iz mnogo faktora. Kroz posedovanje pravih alata i stečenog višedecenijskog korporativnog iskustva mi tačno znamo kako odrediti gde se u koordinatnom sistemu tržišta i konkurencije trenutno nalazite.
Makro i mikro ekonomija nam govore mnogo. Govore nam o zatečenom stanju, vidljivim pretnjama, mogućnostima, kupovnoj moći i potrebama određenog tržišta za nekim proizvodom. Zvuči previše komplikovano? Ne i za nas.
Kroz zvanične izveštaje dobijene u saradnji sa različitim državnim institucijama u kombinaciji sa nezavisnim istraživanjem možemo odrediti ne samo veličinu tržišta, prosečne cene i cenovni rang, već i trendove potrošnje i proizvodnje, fluktuacije i sezonalitet.